Spełnienie obowiązku informacyjnego (art. 13 RODO)
W związku z obowiązkiem informacyjnym, określonym w art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej „RODO”, mając na uwadze fakt Pani/Pana dotychczasowego współdziałania z MAD-POL Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Janusz Madej oraz fakt zgromadzenia w jego toku Pani/Pana danych osobowych (obejmujących Pani/Pana dane kontaktowe), a nadto szanując Pani/Pana prywatność oraz dbając o to, aby wiedział(a) Pan(i), kto i w jaki sposób przetwarza Pani/Pana dane osobowe, przedstawiamy poniżej informacje, które pomogą Pani/Panu powyższe okoliczności ustalić i bliżej wyjaśnić.
Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MAD-POL Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Janusz Madej z siedzibą w Gliwicach, pod adresem ul. Grottgera 60, 44-100 Gliwice, NIP 6311020321, zwana dalej: „Administratorem Danych”. Może się Pani/Pan skontaktować z Administratorem Danych w sprawie ochrony danych osobowych na wskazany wyżej adres jego siedziby, a dodatkowo pisząc na adres e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub dzwoniąc pod numer: +48 660 786 102
Jaki jest cel przetwarzania moich danych osobowych i ich podstawa prawna?
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w następujących celach:
- nawiązania z Panią/Panem relacji handlowej,
- prowadzenie z Panią/Panem korespondencji handlowej,
- realizacja zamówień,
- prawidłowa realizacja przez Administratora Danych umów z Panią/Panem,
- dochodzenie roszczeń na gruncie przepisów prawa cywilnego, o ile takie się pojawią,
- dla celów podatkowych (w razie takiej konieczności).
Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora Danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w postaci zawierania i wykonywania przez Administratora Danych umów handlowych oraz prowadzenia korespondencji handlowej.
Jakie dane przetwarzamy?
Administrator Danych przetwarza następujące kategorie danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą: dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, adres zamieszkania, adres budowy, adres dostawy, pliki cookies).
Jak długo przechowujemy twoje dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres istnienia stosunków handlowych z Panią/Panem pracodawcą, będącym jednocześnie kontrahentem Administratora Danych, a po ich zakończeniu przez okres zgodny z ustawą RODO, licząc od dnia wykonania umowy zawartej przez Administratora Danych, bądź od ostatniego kontaktu z Panią/Panem, w zależności od tego, który okres upływa później.
Komu powierzamy przetwarzanie twoich danych osobowych?
Administrator Danych przekazuje Pani/Pana dane osobowe następującym kategoriom odbiorców: podmiotom, którym Administrator Danych ma prawny obowiązek udostępnienia przetwarzanych przez siebie danych osobowych, podmiotom przetwarzającym dane osobowe na podstawie zawartych z Administratorem Danych umów powierzenia przetwarzania, w tym firmom transportowym, dostarczającym przesyłki kurierskie, firmom informatycznym, jak również innym firmom współpracującym z Administratorem Danych, urzędom skarbowym.
Czy przekazujemy twoje dane do państwa trzeciego?
Administrator Danych nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.
Jakie przysługują Pani/Panu prawa w związku z przechowywanymi danymi?
Przysługuje Ci:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych:
możesz zażądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie Twoich danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli Twoim zdaniem mamy nieprawidłowe dane na Twój temat lub przetwarzamy je bezpodstawnie; lub nie chcesz, żebyśmy je usunęli, bo są Ci potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; lub na czas wniesionego przez Ciebie sprzeciwu względem przetwarzania danych;
e) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych: masz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzystasz z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu;
f) prawo do przenoszenia danych: masz prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe dotyczące Ciebie. Możesz też zlecić nam przesłanie tych danych bezpośrednio innemu administratorowi;
g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: jeżeli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego;
h) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych:
W celu wykonania swoich praw skieruj żądanie pod adres e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
urządzenia mobilnego). Parametry ciasteczek pozwalają na odczyt informacji w nich
zawartych jedynie serwisowi, który je utworzył. Ciasteczka są stosowane w przypadku
liczników, sond, sklepów internetowych, stron wymagających logowania, reklam,
do monitorowania aktywności odwiedzających oraz statystyk.
w jaki użytkownicy korzystają z serwisu,
ich usunięcia przez użytkownika bądź, po z góry ustalonym czasie określonym
w parametrach pliku cookies. “Sesyjne” pliki cookies pozostają w przeglądarce do
momentu jej wyłączenia lub wylogowania się ze strony internetowej na której
zostały zamieszczone. Pliki cookies wykorzystywane są również przez naszych reklamodawców
oraz podmioty współpracujące z nami i posiadające własną politykę w tym zakresie:
w ich serwisach internetowych.